Looking For Anything Specific?

נחל האסי ניר דוד - 103fm נחל האסי : כך הפך אחד המקומות הפסטורליים בארץ למוקד התנגשות בין ישראל הראשונה.

נחל האסי ניר דוד - 103fm נחל ×"אסי : כך הפך אחד המקומות הפסטורליים בארץ למוקד התנגשות בין ישראל הראשונה.. כשמבקרים באזור אסור לפספס ביקור בגן גורו, הגן האוסטרלי בו ניתן לפגוש קנגורו ודובי קואלה, קזואר, אמו, שועלים מעופפים, ללכת בעקבות כתבי חידה במבוך צמחייה. תושבי ותושבות ניר דוד, אתם מבקרים בכל משאבי הטבע בארץ ויודעים בליבכם שאפשר לחיות יחד. ניר דוד יאבקו על הבית שלהם, ועל שימור הגדרות, וקבוצת משחררים את האסי, תאבק על הסרת השער. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם.

ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). המוצא של נחל עמל שעובר בקיבוץ ניר דוד הוא בסחנה. הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שמגיעים בתעלה נוספת ממול.

28ist9a1ogamrm
28ist9a1ogamrm from res.cloudinary.com
קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. הקיבוץ השתלט על שטח הנחל באופן בלתי חוקי, והוא מונע. בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. עמוד הפייסבוק משחררים את האסי. כך הפך אחד המקומות הפסטורליים בארץ למוקד התנגשות בין ישראל הראשונה. ניר דוד אירוח כפרי בקיבוץ ניר דוד שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות. אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד.

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו.

קיבוץ ניר דוד מודה לחברי קהילת ניר דוד שהתגייסו לארח למעלה מ 200 תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות. צלם ישראל היום תיעד את הנחל, כך זה נראה מלמעלה. ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין דר איתמר מירון ואלחנן מירון ממשרד מירון בן ציון פריבס, בשם תושבי בית שאן ומקומות נוספים בארץ. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. תושבי ותושבות ניר דוד, אתם מבקרים בכל משאבי הטבע בארץ ויודעים בליבכם שאפשר לחיות יחד. בימים אלו מתחולל בישראל מאבק חברתי שהוא מהחשובים שנוהלו כאן בשנים האחרונות, במסגרת מה שמכונה צדק חלוקתי. המעצר בא לאחר שבתחילת השבוע הגישו שני צעירים מבית שאן ומעפולה תלונה במשטרה בנושא. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. המפגינים לשחרור נחל האסי פרצו את השער לניר דוד (עריכה: הסערה סביב הנחל בקיבוץ ניר דוד ממשיכה: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו.

נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. לפני שבוע אף פרסם ארבל מזכיר כי כידוע לא מדובר בתופעה חדשה, כבר בשנת 2010 סגר קיבוץ ניר דוד בניגוד לדין את הכניסה לנחל האסי למי שאינו תושב קיבוץ. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. קיבוץ ניר דוד מודה לחברי קהילת ניר דוד שהתגייסו לארח למעלה מ 200 תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות.

×'×¢×'ועים לנחל ×
×'×¢×'ועים לנחל ×"אם זו ×"תוכנית שתשים סוף לסכסוך על ×"אסי כלכליסט from images1.calcalist.co.il
אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים. ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר דוד, נאמר כי הושגה הסכמה לפיה כמחווה של רצון טוב לציבור. אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין דר איתמר מירון ואלחנן מירון ממשרד מירון בן ציון פריבס, בשם תושבי בית שאן ומקומות נוספים בארץ. במתחם 41 בקתות עץ מוקפות בירוק, בריכת שחייה מחוממת, סאונה ומכון כושר וארוחת בוקר שמוגשת על שפת הנחל. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם.

המפגינים לשחרור נחל האסי פרצו את השער לניר דוד (עריכה:

המוצא של נחל עמל שעובר בקיבוץ ניר דוד הוא בסחנה. הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה. ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). אז למי שייך נחל האסי? מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שמגיעים בתעלה נוספת ממול. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר דוד, נאמר כי הושגה הסכמה לפיה כמחווה של רצון טוב לציבור. נחל האסי בקיבוץ ניר דוד. עמוד הפייסבוק משחררים את האסי. מורשה הכניסה הם תושבי הקיבוץ בלבד או אנשים שבחרו לשלם ולהתארח בצימרים שהקיבוץ מציע. בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: ניר דוד אירוח כפרי בקיבוץ ניר דוד שבצפון לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות.

לפני שבוע אף פרסם ארבל מזכיר כי כידוע לא מדובר בתופעה חדשה, כבר בשנת 2010 סגר קיבוץ ניר דוד בניגוד לדין את הכניסה לנחל האסי למי שאינו תושב קיבוץ. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. בימי הקמת ניר דוד (תל עמל), בזמן בו תעלת עפר זו הזרימה מים דרך ביסאן, לא היתה בעיר אוכלוסיה יהודית כלל [הקהילה היהודית הקטנה של העיר מתקופת המנדט, נמלטה בזמן. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. ניר דוד יאבקו על הבית שלהם, ועל שימור הגדרות, וקבוצת משחררים את האסי, תאבק על הסרת השער.

×
×"שופטת ×'×"יון על ×"אסי למ×" ×"מ×"×™× ×" לא מק×"מת ×"ליך שייתן ×'יש×" לנחל זצ from zets.co.il
שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. המנהיגות האזורית והארצית צריכה להירתם למאבק בונה, חלוצי, שמזרים את האסי לבית שאן. קיבוץ ניר דוד מודה לחברי קהילת ניר דוד שהתגייסו לארח למעלה מ 200 תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות. נחל האסי, העובר בקיבוץ ניר דוד, הוא אחת מפינות החמד המקסימות ביותר של ארץ ישראל וכיום הוא עומד בלב מחלוקת בין תושבי הקיבוץ המבקשים להגביל את הגישה לאוצר הטבע שטיפחו במשך שנים לבין יתר תושבי העמק הדורשים לקיים את החוק המאפשר גישה לנכסי טבע. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו. פארק המעיינות, גן גורו ונחל האסי. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם.

צלם ישראל היום תיעד את הנחל, כך זה נראה מלמעלה.

במתחם 41 בקתות עץ מוקפות בירוק, בריכת שחייה מחוממת, סאונה ומכון כושר וארוחת בוקר שמוגשת על שפת הנחל. בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. המעצר בא לאחר שבתחילת השבוע הגישו שני צעירים מבית שאן ומעפולה תלונה במשטרה בנושא. פארק המעיינות, גן גורו ונחל האסי. הסערה סביב הנחל בקיבוץ ניר דוד ממשיכה: ליד הקיבוץ נמצא גם גן השלושה (הסחנה). שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. מורשה הכניסה הם תושבי הקיבוץ בלבד או אנשים שבחרו לשלם ולהתארח בצימרים שהקיבוץ מציע. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד כעת לאחר מאבק מתוקשר, בעיקר ברשתות החברתיות תחת ההאשטג #שחררו_את_האסי, הגיעו ראש עיריית בית שאן הסמוכה, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות ומזכירות. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: ניר דוד יאבקו על הבית שלהם, ועל שימור הגדרות, וקבוצת משחררים את האסי, תאבק על הסרת השער.

כשמבקרים באזור אסור לפספס ביקור בגן גורו, הגן האוסטרלי בו ניתן לפגוש קנגורו ודובי קואלה, קזואר, אמו, שועלים מעופפים, ללכת בעקבות כתבי חידה במבוך צמחייה נחל האסי. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו.

Posting Komentar

0 Komentar